Astro, Chaos, Donna – Wiązania Bataleon 22/23

Bataleon zdobywa coraz większą popularność na rynku sprzętu snowboardowego. Od dwóch sezonów w ofercie znajdziemy nie tylko deski, ale też wiązania. W ich projekcie wykorzystano kilka ciekawych rozwiązań konstrukcyjnych. Czy możemy spodziewać się nowego lidera w kwestii wiązań?

“Od ponad 19 lat Bataleon jest liderem w branży w technologii kształtu 3D. Udoskonaliliśmy naszą opatentowaną technologię Triple Base Technology™, produkując deski z tradycyjnym camberem i podniesionymi punktami kontaktowymi, dzięki czemu snowboard jest przyjemniejszy dla wszystkich.”

W ofercie wiązań od firmy Bataleon znajdziemy 5 modeli męskich: Astro, Blaster, Chaos oraz Atom i E-Stroyer. Dla kobiet przygotowano jeden model: Donna. Przyjrzeliśmy się ich budowie i właściwościom.

3D Flex

Zaprojektowane aby perfekcyjnie dopasowywać się do kształtu desek 3D

Podstawa została maksymalnie zmniejszona i pokryta pianką, by jak najmniej twardego plastiku miało styk z deską. Dzięki temu decha może jeździć tak, jak została zaprojektowana. Wiązania nie ograniczają potencjału deski, pozwalając jej na dynamiczną jazdę.

UnderWrap™ Technology

Dla maksymalnego przełożenia siły

Nowe wiązania Bataleon oparte są na Hybrid Chassis. Aluminiowa rama została połączona z bazą z kompozytu, co daje większą dynamikę ugięć wiązania. Hybrydowa baza jest dostępna w dwóch odsłonach. Fullwrap otacza całego buta i łączy się w 4 punktach z podstawą. Zapewnia większą sztywność i zwiększa responsywność na krawędzi. Rama Asymwrap łączy się w 3 punktach z bazą, co zapewnia lżejszy flex poprzeczny wiązania bez utraty kontroli.

Perfect Fit

Ergonomiczna konstrukcja paska świetnie dopasowująca się do każdego buta

Najwygodniejsze paski jakie kiedykolwiek zaprojektowano. Do wyboru są formowane paski Infinity albo jednoczęściowe paski Transfer. Każdy z nich gwarantuje idealne dopasowanie do każdego buta. W paskach na palce zastosowano technologię AuxTech® zapewniającą jeszcze dokładniejsze i bardziej precyzyjne dopasowanie.

Całe wiązanie jest w pełni regulowane dla perfekcyjnego dopasowania. Podstawa dopasowuje się do długości buta, a highbacki pozwalają na precyzyjną regulacje pochylenia i obrotu. Paski mają możliwość montażu w różnych pozycjach. Nowy kształt pasków Kink pozwala na dostosowanie kąta nachylenia.


Kink Ladders

Łamane paski na kostkę. Pozwalają na zmianę czucia wiązania poprzez wybór niskiego lub wysokiego punktu zaczepienia. Niska pozycja sprawia, że twoje wiązanie jest bardziej podatne na manipulacje, wysoka pozycja oferuje sztywniejsze wsparcie i reakcję.


Fast Entry Pop Ladders

Projekt pasków pozwala na szybkie wpięcie i wypięcie buta dzięki kształtowi odgiętemu na zewnątrz. Nie musisz więcej walczyć z paskiem i masz więcej czasu na jazdę.


AuxTech®

Technologia Auxetic Shape wykorzystuje kształt ‘siatki’, która rozszerza się idealnie wokół buta bez rozciągania lub zniekształcania materiału eliminując punkty nacisku, zapewniając wsparcie i komfort na wyższym poziomie.


DuraCush™

Kosmiczna pianka E-TPU, która zapewnia wyższy poziom amortyzacji i absorpcji uderzeń bez względu na warunki.


Never Miss a Day

Bataleon chce, aby każdy rider wykorzystał każdy dzień jazdy jak najlepiej. Gdy jeździsz intensywnie, coś zawsze może się zużyć lub uszkodzić. Dlatego w każdym pudełku z wiązaniami znajdziecie zestaw części zapasowych: paski, śruby i podkładki.

You will never miss a day!


Naszym zdaniem wiązania Bataleon prezentują się bardzo ciekawie. Niespotykana dotąd konstrukcja na zaledwie trzech punktach podparcia i nowoczesne strapy są zdecydowanie warte uwagi. Spragnionych dodatkowych informacji odsyłamy do pełnej recenzji na YouTube:

Kup wiązania Bataleon >> sklep

Dowiedz się więcej >> Bataleon.com


Zobacz także: Jaki prezent pod choinkę dla snowboardzisty?

2 comments

  1. Czy ja dobrze widzę … Przecież to konstrukcje wiązań wzięte z ROME SDS z delikatnym upgradem niektórych elementów ? Jeśli tak to na pewno są to też bardzo dobre wiązania

    • Wzz
      Author

      Rzeczywiście, wyglądają bardzo podobnie do konstrukcji obecnych ROME. Zachęcamy do testów i porównania obu firm 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *